Vi på Kongahällakliniken

Här på Kongahällakliniken kan du avnjuta din behandling i lugn och ro.
Vårt motto är att man ska ta hand om sig själv och tänka på att må så bra som möjligt efter de förutsättningar man har. Vi terapeuter som arbetar här är väl utbildade i alla våra behandlingar. Viktigt för oss är att du som kund ska få ut det bästa av din stund här hos oss och känna dig omhändertagen och välkommen.

Vi finns lättåtkomliga i trevliga och fräscha lokaler mitt i Kungälv på Uddevallavägen 13, mitt emot busstationen mot Maxi.

Anette är i grund och botten undersköterska med många år inom vården. Gick den medicinska fotvården på den Kvalificerade Yrkesutbildningen i Göteborg och var klar 2010. Brinner för den alternativa vården och är sedan 2005 ubildad zonterapeut. Utökat sin kunskap med Reiki och är idag Reikilärare och har regelbundna kurser i detta. Behandlar med cavitation/Radiofrekvens och har utbildat  sig hos Natalie Kervén på Academy of Nature.

Anette Olsson hjälper dig med:
Medicinsk Fotvård
Integrativ Zonterapi